MAQS Law Firm

MAQS Law Firm är nominerad till The Lawyer European Awards

Pressmeddelande   •   Aug 15, 2012 12:11 CEST

The Lawyer European Awards uppmärksammar på detta vis byråer som eftersträvar kvalitet i alla delar av sin verksamhet och har en klar och tydlig strategi.  Juryn består av såväl managing partners vid advokat byråer som bolagsjurister vid multinationella företag.

Vinnarna kommer att presenteras vid en galamiddag 25 oktober i Monte Carlo.

Förutom MAQS Law Firm är Advokatfirmaet Thommessen AS, Magnusson Law, Mannheimer Swartling, Plesner, Roschier och Schjødt nominerade i kategorin. För mer information gå till: www.thelawyer.com/europeanawards

För mer information, vänligen kontakta Michael Hylander, MAQS Law Firm, Tel: 08-407 09 00, e-mail: michael.hylander@se.maqs.com.

MAQS är en modern advokatbyrå som förenar kritstreck och tradition med kreativitet och dynamik. På våra kontor i Sverige, Danmark, Estland, Lettland och Litauen arbetar 225 jurister med att ge mervärde och service till stora och medelstora företag i privat och offentlig sektor. Vi erbjuder proaktiv rådgivning och är ständigt på alerten för att förekomma våra kunder när de behöver stöd. MAQS målsättning är att vara en innovativ affärspartner snarare än en passiv rådgivare. Läs mer på www.maqs.com