MAQS Law Firm

MAQS nominerad i Årets Advokatbyrå

Pressmeddelande   •   Okt 29, 2012 14:52 CET

Nomineringarna till den årliga utmärkelsen Årets Advokatbyrå är nu klara. MAQS är nominerad i två kategorier.

• Mest proaktiva advokatbyrå • Stora klienter/miljonkategorin (I denna kategori är det klienter med årligt totalt inköp omfattande minst 1 miljon kronor som svarat.)

”Vi har under flera år arbetat med att förbättra kvaliteten på alla plan på byrån och att utveckla våra tjänster, så vi är självklart väldigt glada över dessa nomineringar”, säger Carl Fhager, ansvarig delägare för marknadsföring på MAQS.

Årets advokatbyrå är en årlig klient- och branschstudie genomförd av det oberoende undersökningsföretaget Regi. Studien är den största i sitt slag och omfattar idag över 1400 bedömningar från klienter.

Prisutdelningen äger rum i Stockholm den 14 november.

MAQS är en modern advokatbyrå som förenar kritstreck och tradition med kreativitet och dynamik. På våra kontor i Sverige, Danmark, Estland, Lettland och Litauen arbetar 225 jurister med att ge mervärde och service till stora och medelstora företag i privat och offentlig sektor. Vi erbjuder proaktiv rådgivning och är ständigt på alerten för att förekomma våra kunder när de behöver stöd. MAQS målsättning är att vara en innovativ affärspartner snarare än en passiv rådgivare. Läs mer på www.maqs.com