MPC AB

MARBELLA BUSINESS WEEKEND UTÖKAS

Pressmeddelande   •   Mar 23, 2016 16:04 CET

Evenemangsbyrån MPC AB fortsätter sin satsning med Marbella, där man förra året utökade satsningen genom att skapa Marbella Business Weekend där MPC Stjärngolf och MPC Stjärntennis ingick. Till detta år kommer det ske än fler aktiviteter där en del är ett gym & hälsokoncept. Grunden att ha handplockade företag kommer att kvarstå och här ges en unik möjlighet att nätverka med en inramning utöver det vanliga. I konceptet innefattas även möjligheter till konferens, studiebesök, kringaktiviteter med mera. Evenemanget riktar sig i första hand till företag och företagare i Sverige och Spanien men det kommer även att vara deltagare från andra länder som Norge och Luxemburg exempelvis.

- Marbella Business Weekend togs emot väl vid premiären förra året och genom den utökade satsning vi nu gör följer vi den fleråriga verksamhetsplan vi byggt upp. Vi behåller grunden med att evenemanget ska förena nytta med nöje och ge ett unikt nätverkande men 2016 kommer kunna ge en än större och starkare inramning, säger Marcus Palmqvist, CEO Partner MPC AB

Förutom MPC Stjärngolf arbetar MPC AB även med evenemangstjänster åt företag där man arrangerar deras kick-off:s, konferenser och kundmöten. MPC:s insatser kännetecknas av hög klass och utförs med ett stort personligt engagemang samt hög servicenivå.