Market2Member AB

Marginalen Bank lanserar ny förmånstjänst för kortkunder tillsammans med Market2Member

Pressmeddelande   •   Dec 01, 2016 16:38 CET

Marginalen Bank lanserar förmånstjänsten Marginalen återbäring tillsammans med Market2Member. Förmånstjänsten ger kreditkortskunder återbäring när de handlar i någon av de mer än 200 butiker som är anslutna till tjänsten. ”Vi ser ständigt över vårt kunderbjudande och utvecklar våra produkter med kundnytta i fokus. Vi ser att allt fler av våra kunder använder sitt kort för att handla på nätet och med Marginalen återbäring skapar vi en positiv kundupplevelse som också direkt ger tillbaka till kunden” säger Robert Bacskay, Portföljansvarig för kort på Marginalen Bank. Marginalen återbäring bygger på Market2Members bonusplattform och White Label lösning. ”Vi tycker att det är riktigt kul att få med Marginalen på vår plattform. Marginalen är en modern bank med starkt kundfokus och vi ser Marginalen återbäring som en del i att utveckla relationen med bankens kunder” säger Ulrik Zielfelt, VD för Market2Member. Marginalen återbäring lanserades 22 november.

Market2Member AB hjälper banker och kortbolag att utveckla sina kundrelationer. Market2Members plattform innehåller mer än 300 butiker som erbjuder bonus och cashback när konsumenter genomför köp med sina kort. Plattformen gör det möjligt för banker och kortbolag att bygga förmånsprogram med en kritisk massa butiker på bara 6-8 veckor. Market2Member driver förmånsprogram för banker och kortbolag i hela Skandinavien.