Digital Intelligence Scandinavia AB

Marie Andervin satsar på att få nya företag att växa

Pressmeddelande   •   Aug 30, 2013 14:31 CEST

I september startar Nyföretagarcentrum i Sigtuna sitt program Mentor Eget Företag. Marie Andervin, VD för kunskapsföretaget Digital Intelligence AB, som brinner för den lilla företagaren satsar på att få nya företag i Sigtuna att växa.

Mentorprogrammet erbjuder nyföretagare tillgång till en mentor under ett års tid. Mentorn bidrar med sina erfarenheter och sitt nätverk. Därigenom kan företagsstarten underlättas och lönsamhet och framgång i det nya företaget komma snabbare.

- Merparten av Sveriges företag är små företag som gärna vill växa på sina egna premisser. Jag brinner för den ”lilla” företagaren och är själv en ”liten" företagare som verkar i en "stor" kostym, berättar Marie Andervin. Med hjälp av digitala lösningar kan en liten företagare stärka sin konkurrenskraft och åstadkomma stora affärer.

Om Marie Andervin

Marie Andervin drivs av att skapa miljöer och sammanhang som utvecklar företags affärsrelationer. Hon inspirerar, föreläser, utbildar om den digitala resan. Grundare och Vd för Digital Intelligence Scandinavia, driver entreprenörsföretaget Andervin Consulting, är huvudredaktör för; Bonniers Ledarskapshandbok i Marknadsföring, bloggen www.marknadsstudion.se och kunskapsportalen www.dendigitalaresan.se. Sist men inte minst betydelsefullt – nu mentor.

Läs gärna mer om Nyföretagarcentrums program Mentor Eget Företag

För mer information, kontakta Digital Intelligence Scandinavia AB

Marie Andervin, CEO 08-56 25 10 93, marie.andervin@digitalintelligence.se

Laddar människor och företag med digital kompetens.

Digital Intelligence Scandinavia AB är utbildningsleverantören som hjälper företag att stärka sin konkurrenskraft genom digitala affärer. Det görs genom att ladda individer och företag med digital kompetens och därmed kontinuerligt höja organisationers digitala mognad.