iMediaDesign

Mark Maxim & Tove Ask släpper nu äntligen sin första singel på svenska - GER VARANDRA MER!

Pressmeddelande   •   Feb 17, 2017 19:44 CET

Mark Maxim och Tove Ask släpper denna Pop/RnB duett på svenska med titeln "Ger varandra mer", som är skriven av artisterna själva tillsammans med Thomas Miheller och släpps på Malmöbaserade skivbolaget Sonic PTM Records.

Tove Ask med sina stora framgångar med släppet av sin EP "By Myself", musikvideos på VEVO, den flitigt spelade house singeln "Daylight" med DJ Junobit, turné genom hela Sverige med framträdande på festivaler och klubbar, känner sig nu väldigt stolt att tillsammans med den nydebuterande popartisten Mark Maxim få göra en låt på svenska och som enligt Tove själv är en kärleksduett med skönt gung! Mark Maxim som annars leder sitt egna radioprogram på P2, delar Toves spänning och ser fram emot att både få uppträda med låten och dela den med svenska folket.

Länk till låten
Spotify: https://open.spotify.com/album/4bduv0f3yPaJIfFK4Qkg8b
Soundcloud: https://soundcloud.com/toveask/ger-varandra-mer
YouTube: https://youtu.be/cqB36Z39yHE

Länk till högupplöst bild av omslaget:

Om låten
Låttitel: Ger Varandra Mer
Artister: Mark Maxim, Tove Ask
Skivbolag: Sonic PTM Records
Släpps även på Apple Music, Google Play, Deezer, Tidal, iTunes, Groove Music.

Om artisterna:

TOVE ASK - Ni finner all information som bio, bilder, musik, press artiklar, intervjuer samt länkar till alla sociala medier: www.tovemusic.com

MARK MAXIM - Ni finner all information som bio, musik, bilder samt länkar till sociala: www.facebook.com/MarkMaximMusic

Presskontakt:
Har ni frågor skriv direkt till mig (Thomas) på: info@sonicptmrecords.com

Den kompletta reklambyrån som arbetar med reklam i alla dess former. Profilering, kommunikation, mobil-appar, SEO, trycksaker och webbdesign.

OM OSS
Den moderna reklambyrån med fokus på kundens behov. iMediaDesign består av ett nätverk av kompetenta frilansare med expertis inom alla marknadsföringsområde vilken resulterar i iMediaDesigns förmåga att täcka alla av kundens marknadsföringsbehov.

BREDD
Vi arbetar med såväl nystartade företag som större etablerade organisationer.
Vi hjälper er med marknadsföring i alla dess former, profilering, kommunikations utveckling, appar, tryck, webb, ljud- och filmproduktion, sociala medier samt skräddarsydda databaslösningar.

RESULTAT
Låt oss visa våra smarta och lönsamma lösningar som ger stor effekt. Tillsammans med er tar vi fram den strategi som effektivast uppfyller era målsättningar - och sedan verkställer
samt följer upp.

www.imediadesign.se