Markbygg AB

Markbygg ser till att det blir festival 2014

Pressmeddelande   •   Dec 23, 2013 09:29 CET

Nu är det äntligen klart att det blir Uddevalla Solid Sound även 2014 och detta är tack vare Markbygg som går in som huvudsponsor inför 2014 års festival.

Festivalgruppen och Markbygg låter även meddela att man kommer skänka 10 kronor per biljett till Barncancerfonden.

– Det känns självklart att gå in som sponsor. Uddevalla Solid Sound jobbade hårt och fick till ett riktigt lyckat evenemang förra året. Vi vill självklart vara med att bidra till ett levande, kulturellt Uddevalla! När vi dessutom fick veta att Uddevalla Solid Sound kommer att stödja Barncancerfonden så känns det naturligtvis extra bra”, säger Stefan Lundh.

– Vi i festivalgruppen vill tacka Stefan Lundh, VD Markbygg för att han med sitt stöd möjliggör att vi gemensamt kan göra festivalen ännu bättre och starkare 2014”, säger Simon Tehyrell.

Datum för 2014 års festival: 29 & 30 augusti
Plats: Riversideängen
Kapacitet: 7000 besökare
www.uddevallasolidsound.se

Markbygg - Planerar för framtiden
Markbygg jobbar med alla entreprenadformer, från totalentreprenader till enklare servicearbeten. När vi får vara med från början kan vi med vår specialkompetens utveckla projekten och bidra till minskade totalkostnader.

Vi har kompetens att upprätta ritningar, göra konstruktioner och lämna materialförslag. Inom organisationen finns också mättekniker som gör nödvändiga utsättningar och de inmätningar som krävs för relationshandlingar etc. Vi åtar oss även utförandeentreprenader.