TrueSec AB

Marknaden för SMB-segmentet utmätt?

Pressmeddelande   •   Okt 12, 2012 13:58 CEST

Många ställer dig frågan är Small Medium Business-marknaden död? Vad ersätter Small Business Server? Måste jag in i Molnet? Hur ser framtidens road map ut, egentligen?

Mikael Nyström

och Johan Persson tar sig an de stora, svåra frågorna under en fullspäckad heldag och går igenom en mängd nyttiga aspekter för dig som är aktiv inom SMB-segmentet. Genom att presentera möjliga lösningar och alternativ, hur du kan förändra din affärsmodell, passande moln-lösningar, anslutningar till Azure för utbyggnader etc., skapas en helhetsförståelse för SMB-marknadens framtid!

Tillsammans stakar experterna ut SMB-marknadens framtida road map och bistår med all sin samlade erfarenhet och kunskap för att hjälpa företag verksamma inom SMB-segmentet.

INFORMATION OM "SMB SUMMIT 2012"

När?         Fredag 14 december kl. 09:00-17:00

Var?         LabCenter, Oxtorgsgränd 2, Stockholm

Pris?        1 595 sek/pers

Anmälan: http://www.labcenter.se/Labs#lab=SMB_Summit_-_2012

TrueSec AB är ett av sveriges främsta konsultbolag inom IT-säkerhet och IT-infrastruktur.

TrueSec har samlat några av Sveriges mest framstående experter med spetskunskaper inom IT-säkerhet, IT-infrastruktur och Utveckling för att kunna erbjuda helhetslösningar, hålla i work-shops och utbildningar för företag och myndigheter med högt säkerhetsfokus.

TrueSec AB är dotterbolag till Wintel Group, där även bolagen TrueSec Inc.,AddLevelUC Aware samt LabCenter Sverige AB ingår.