AktieTorget

Marknadsmeddelande/ Market Notice 205/09 - Observationslistning av - EDI Company AB - to the Observation List

Pressmeddelande   •   Dec 14, 2009 14:02 CET

Med anledning den osäkerhet som uppstått i samband med dagens pressmeddelande från Eriksson Development and Innovation Company AB eller EDI Company (EDIC B) AB, har AktieTorget beslutat att tills vidare överföra handeln med EDI Company AB B-aktie (EDIC B) till Observationslistan från och med den 15 december 2009.

English version:
According to the uncertainty about the Company that has occurred after today´s published pressrelease from EDI Company AB, AktieTorget MTF has decided (until further notice) to transfer the trading, with the stocks (EDIC B) to the Aktietorget Observation List, as of tomorrow December 15, 2009.

Kortnamn  EDIC BISIN-kod  SE0002227629Order book ID  52198Organisations nr  556662-0570

Stockholm December 14, 2009

För mer information, vänligen kontakta AktieTorget på telefon 08-545 03 800 eller via e-post marknadsmeddelanden@aktietorget.se

For further information, please contact AktieTorget on telephone + 46 8 545 03 800 or e-mail marknadsmeddelanden@aktietorget.se