Supportersplace.com

Markus Näslund återvänder till isen i Sverige

Pressmeddelande   •   Nov 09, 2010 14:11 CET

Markus Näslund lämnade NHL i maj för att koncentrera sig på sitt nya husbygge i sin hemstad Örnsköldsvik. Diskussionen med Peter Forsberg ändrade nyligen Näslunds planer. De gamla vännerna pratade om Modos svårigheter och bestämde sig för att hjälpa till som frivilliga. Ingen av dem får lön för den här säsongen i Modo.

Näslund har tränat med laget och uppskattar sig kunna spela om några veckor. Forsberg har däremot redan gjort sex mål och 12 poäng i sex matcher. Näslund har enligt sig själv haft fullt upp med husbygget, men tror inte att det ska ta väldigt länge att komma i spelform.

Ishockey fanprodukter och t.ex. NHL-matchtröjor hittar du lätt i Supportersplace-nätbutik. Du hittar även fotboll, F1 och rally-produkter.

Om Supportersplace.com
Supportersplace.com är Nordens största distributör av supporterprodukter på nätet med ca 2 000 produkter. Supportersplace.com ägs av det finska företaget Nordic Sports Marketing Ltd som grundades 2002 och till produktutbudet hör supporterprodukter inom fotboll, formel 1, rally och Microstars.
Mer information hittar du på
www.supportersplace.com.