Supportersplace.com

Markus Näslund palaa jäälle Ruotsissa

Pressmeddelande   •   Nov 09, 2010 14:10 CET

Markus Näslund jätti NHL:n toukokuussa ja keskittyi uuden talonsa rakennusprojektiin kotikaupungissaan Örnsköldvikissä, Ruotsissa. Keskustelu Peter Forsbergin kanssa hiljattain kuitenkin muutti Näslundin suunnitelmia. Vanhat ystävät keskustelivat Modo-joukkueen vaikeuksista ja päättivät auttaa vapaaehtoisina. Kumpikaan miehistä ei saa palkkaa tältä kaudelta Modossa.

Näslund on harjoitellut joukkueen kanssa ja arvelee pystyvänsä pelaamaan parin viikon päästä. Forsberg on sen sijaan ehtinyt jo tekemään kuusi maalia ja 12 pistettä yhteensä kuudessa pelissä.  Näslund on ollut kertomansa mukaan ollut kiireinen talonrakennusprojektin kanssa, mutta ei kuitenkaan usko, että pelikuntoon pääsemisessä kestää kovin kauaa.

Jääkiekon fanituotteet ja esim. NHL-pelipaidat on helppo ostaa Supportersplacen verkkokaupasta. Supportersplace.comista saa myös jalkapallo-, formula- ja ralli-fanituotteet.

Supportersplace.com
Supportersplace.com on Pohjoismaiden suurin fanituotteiden myyjä verkossa. Valikoimaan kuuluu yli 2000 eri tuotetta. Supportersplace.com:in omistaa suomalainen yritys Nordic Sports Marketing Ltd, joka perustettiin 2002. Supportersplacen tuotetarjontaan kuuluu jalkapallo, jääkiekko, formula 1, ralli ja microstars fanituotteita.

Lisätietoa saat osoitteesta