Oxyma Innovation

Markus Renlund

Pressmeddelande   •   Mar 15, 2012 17:04 CET

Vi välkomnar Markus Renlund som vår nya Oxymian! Markus har bland annat jobbat på ett FoU bolag i Kista och flyttade sedan till USA och startade ett nytt bolag. Nu är Markus tillbaka i gamla Svedala med sin fru Nina och två barn. På Oxyma kommer Markus att ansvara över Elektronik & Mjukvara. Vi ser alla fram emot att få arbeta med Markus!

Oxyma Innovation är ett konsultföretag inom området för produktutveckling. Tjänsterna är fokuserade kring utvecklingprojekt av serietillverkade produkter och omfattar såväl idégenerering, konceptarbete och konstruktion som projektledning och produktutvecklingsstrategi. Hos Oxyma finns erfarna och kompetenta konsulter som med sin kunskap hjälper företag att utveckla lönsamma produkter för framtiden. Bland Oxymas referenser finns både små och stora företag inom medicinskteknik, verkstadsindustri och konsumentprodukter. För mer information, kontakta gärna oss.