SweHealth

Massagepistol Massage gun - Swehealth

Pressmeddelande   •   Feb 12, 2020 17:28 CET

Denna massagepistol har LCD display och 20 hastighetsinställningar.

Väldigt tyst massagepistol som är lätt att använda och ta mig sig på resan eller varför inte till gymmet. Uppladdningsbar massagepistol med fyra olika massagehuvuden. Denna massagepistol är mer påkostad och har en LCD display på baksidan som visar vald Hastighet, laddningsmätare samt touchkontroll on/off.

Kraftigare motor och mer hastighetsinställning än andra massagepistoler på marknaden , på denna är även slitage delar invändigt av aluminium

Koppla av med djupgående vibrationsmassage med detta massageredskap . Många elit idrottare ,sjukgymnaster,kiropraktorer och naprapater använder massagepistol som komplement i behandling.

Denna massageapparat kan lindra träningsvärk och stelhet, främja ökad blodcirkulation och genom det en ökad rörlighet. Använd massagepistolen som uppvärmning inför träningspass eller som återhämtning efter träningspass , spara pengar genom att slippa gå till massör

• 20 hastigheter i valt tempo ( Jämför gärna med andra massagepistoler som bara har 3-4 hastigheter vilket är alldeles för lite)
  • Fyra olika massagehuvuden för hela kroppen
  • Fri frakt