Massive Marketing Stockholm

Massive Marketing bjuder in testpiloter för myDeals

Pressmeddelande   •   Okt 04, 2012 10:31 CEST

Konsumenter har idag både plånböcker och mobiler fulla med kuponger, klubbkort och applikationer. Massive Marketing har skapat en sammanhållen lösning. Inom kort lanserar vi det webbaserade retailsystemet myDeals.

MyDeals är ett komplett system där köpcentrum, handlare och restaurangägare kan skapa egna och underhålla befintliga kundklubbar, kupongerbjudanden, PassBook-erbjudanden, kampanjutskick, Facebook-erbjudanden och QuickDeals.

Med myDeals skapar man kampanjer som enkelt når ut till kunderna. Budskapen distribueras digitalt till mottagaren som får allt samlat och paketerat i den tillhörande smartphone-applikationen.

Med myDeals kan man i ett och samma system enkelt:

• Skapa en kundklubb
• Locka nya medlemmar till sin befintliga kundklubb
• Underhålla sitt medlemsregister
• Skapa unika och allmänna erbjudanden
• Skapa och distribuera erbjudanden för Apples nya lösning, PassBook
• Skapa digitala kampanjer för utskick via SMS och e-post
• Publicera exklusiva och allmänna erbjudanden på sin hemsida, mobilapplikation och facebookgrupp.
• Rekrytera nya klubbmedlemmar via sina olika digitala kanaler
• Snabbt generera försäljning med QuickDeals-erbjudanden (Erbjudanden med en maximal giltighetstid om 24  timmar).
• Beställa värdekupongshäften med butiksspecifika erbjudanden för personlig utdelning till konsumenter i  närområdet.
• Skapa tryckta adresserade DR-kampanjer för direktutskick till samtliga eller utvalda medlemmar.

Butiks- och restaurangägare kan nu ansöka för att kostnadsfritt bli testpiloter av myDeals på www.massivemarketing.se/testpilot

Massive Marketing grundades 2012. Bolaget erbjuder helhetslösningar för erbjudandekommunikation bl.a. i form av tryckta kuponghäften som delas ut personligen av vår professionella eventpersonal, men också distribution av digitala erbjudande via det egenutvecklade systemet, myDeals. Båda med syfte att generera försäljning och öka kundlojaliteten.