J. Rinta-Jouppi Oy

Matkailuauto mahdollistaa monipuolisen kesäloman

Pressmeddelande   •   Jul 23, 2009 13:47 CEST

Ota alle matkailuauto ja suunnittele kierros Suomen leirintäalueilla.

Leirintäalueella on helppo majoittua matkailuvaunussa, matkailuautossa, teltassa tai mökissä. Matkailuauton hankit kätevästi alle Rinta-Joupin autoliikkeestä. Adria-matkailuautojen vuoden 2009 mallistoon tai kattavaan valikoimaan käytettyjä matkailuautoja on mahdollista tutustua verkossa www.rintajouppi.fi tai Rinta-Joupin liikkeissä. Eri hintaluokkien ja varustelutasojen Adria matkailuautoja on myynnissä runsas valikoima. Koko perheen siirrettävällä kesämökillä on mukava kurvata Suomen leirintäalueille nauttimaan leppoisista lomapäivistä muiden karavaanarien kanssa.

Suomalaisiin leirintäalueisiin taas voi tutustua Suomen Leirintäalueyhdistyksen sivuilla. Sivuilta saa tietoa eri leirintäalueiden palveluista, ja lisäksi sivustolla voi tutustua leirintäalueita esittelevään Camping in Finland -lehteen, jota saa myös matkailutoimistoista ja leirintäalueilta. Lehdestä löydät kartan leirintäalueista, kaikki yhteystiedot, GPS-sijainnit, aukioloajat, tärkeimmät hintatiedot ja leirintäalueiden mökkejä esittelevän osan. Lehteen on valittu leirintäalueet, jotka ovat jäseninä Suomen Leirintäalueyhdistyksessä.

J. Rinta-Jouppi

Jarmo Rinta-Jouppi perusti J. Rinta-Jouppi Oy:n vuonna 1987 isänsä ja isoisänsä jalanjäljissä. Autokauppaa Rinta-Jouppien perheyritys on tehnyt jo vuodesta 1952. Rinta-Joupilla on seitsemän toimipistettä eri puolilla Suomea, ja yrityksen edustuksessa ovat Opel, Chevrolet, Ford, Saab ja Porsche sekä Adria-matkailuautot. Myös vaihtoautot löytävät Rinta-Joupilta uudet omistajansa - vuosittain Rinta-Jouppi myy noin 10 000 vaihtoautoa.

Lisätietoja:

www.rintajouppi.fi