MedDay AB

Matkapuhelin Hälyttää

Pressmeddelande   •   Mar 12, 2006 12:25 CET

Ruotsin Luonnontieteiden Liiton Jäsenpalvelu on kirjoittanut sopimuksen MedDay yrityksen kanssa. Sopimus antaa heidän jäsenien mahdollisuuden tilata tiedotteita teksti viesteinä matkapuhelimeen, edullisella jäsenhinnalla. Palvelu antaa viranomaisille ja asiantuntijoille mahdollisuuden – ilman välikäsiä – tiedottaa maanjäristyksistä, hyökyaalloista, hirmumyrskyistä, epidemioista, terroriniskuista ja muista vaaroista.

Palvelu toimii kaikissa maissa, joissa käytetään matkapuhelimia. Rekisteröimällä matka puhelin numeronsa palveluun, voi varmistua siitä että viranomaiset ja asiantuntijat nopeasti ja kätevästi voivat tarvittaessa lähettää tiedotteita. Tiedotteet lähetetään vain niille jotka ovat ilmoittaneet haluavansa tietoa, ajankohtaisesta maasta tai alueesta. Maa ja alue valinnan voi milloin tahansa muuttaa Internetin kautta.

Ruotsin Luonnontieteiden Liitto on ensimmäinen ammattiliitto joka tarjoaa palvelun jäsenille, mutta he ovat hyvässä seurassa vakuutusyhtiöiden ja matkatoimistojen kanssa.
– Meidän jäsenet matkustavat paljon työssä ja juuri sitä ajatellen mielestämme oli tärkeätä solmia sopimuksen, Jörgen Olsson liiton johtaja sanoo.

– Olemme iloisia että voimme tarjota Luonnontieteen Liiton jäsenille kohotetun turvallisuuden meidän palvelulla, MedDay yrityksen toimitusjohtaja Sophia Salenius sanoo.

Lisätietoja antaa:
Marita Teräs (ruotsiksi tai englanniksi)
Tiedotusjohtaja, Naturvetareförbundet
Toimittaja Naturvetaren-jäsenlehti
Puhelin: + 46 8-466 24 81

Sophia Salenius (suomeksi)
Toimitusjohtaja, MedDay AB
Puhelin: + 46 8-766 22 06

Naturvetareförbundet
Ruotsin Luonnontieteiden Liitto – Naturvetareförbundet – on tänään yksi nopeammin kasvavista ammattiliitoista Ruotsissa. Yhä enemmän luonnontieteilijöitä oivaltaa edut kuulua organisaatioon joka on erikoistunut edustamaan ja tukemaan heitä riippumatta missä vaiheessa uraa he ovat tai missä he ovat töissä. Liiton tavoitteena on että kaikki jäsenet voivat tuntea turvallisuutta työtilanteessa ja että heillä on mahdollisuus ammattimaiseen kehitykseen. Jäsenten määrän kasvun myötä liiton vaikutusmahdollisuus myöskin kasvaa.

Medday
MedDay AB on ruotsalainen terveyspalveluyritys, joka keskittyy langattoman teknologian tuomiseen terveydenhuoltoalalle maailmanlaajuisesti. MedDay tarjoaa teknologiaratkaisuja, joiden avulla tunnistetaan ja seurataan kroonisia sairauksia, valvotaan epidemiatilannetta, sekä varoitetaan epidemioista ja luonnonkatastrofeista. MedDayn yhteistyökumppaneita ovat mm. Ulkoministeriö Ruotsissa, Beijing Municipal Health Bureau Kiinassa, Bio-Era Yhdysvalloissa, IMCC Intiassa ja Ambit Aasiassa. MedDayn pääkonttori sijaitsee Tukholmassa.