MacoMedia AB

Matronainsamlingen nu i full gång!

Pressmeddelande   •   Nov 22, 2011 16:54 CET

Insamlingen till förmån för Läkare Utan Gränser pågår fram till december och avslutas med en sopplunch då en av Sveriges mest uppskattade och populära föreläsare, Mia Törnblom, kommer att hålla en inspirationsföreläsning.

Dessutom kommer ordföranden för Läkare Utan Gränser, Kristina Bolme att berätta om Läkare Utan Gränsers arbete. Titti Schultz blir konferencier och soppföreläsningen äger rum i Solna. Medlemmarna får givetvis bjuda med sig gäster till föreläsningen så att vi kan öka effekten av insamlingen till Läkare Utan Gränsers arbete.

Företag som hittills hjälpt lite mer: Miljöbud.se, Forsen Projekt AB, von lode advokat AB, Sabis AB, Ricoh Sverige AB, Olofsson bil AB Haninge, Parapet Care AB, Wiresor AB, Krahm Massage, Avixa AB, Papertalk AB, Therese Coaching/ Thess och Kropp massage och Friskvård, Radisson Blu Royal Park Hotel, Taxi 020 AB.

Ett fåtal platser kvar till sopplunch och föredrag. Kontakta Lena Törner, MacoMedia AB om du / ni vill medverka som givare till Matronainsamlingen eller deltaga på sopplunchen. www.matronanatverken.se eller lena.torner@macomedia.se, tel 070-496 06 08.

Fakta om Matronanätverken

Matronanätverken är lokala affärsnätverk som vänder sig till drivna företagare och kvinnor i ledande befattningar. Gemensamt för alla medlemmar är en vilja att knyta nya kontakter och hitta förutsättningar och möjligheter för att göra affärer. Det stora flertalet av medlemmarna är stora företag och det är också grundtanken med Matrona. Nätverken är en branschöverskridande sammanslutning och att vara medlem ska vara nyttigt, lärorikt, utvecklande och roligt.

Matrona ingår som en del i utbildningsföretaget MacoMedia AB som startades 1993. För mer information om MacoMedia AB, läs mer på www.macomedia.se. För mer information om Matronanätverken, framtidens kvinnliga affärsnätverk, läs mer på www.matronanatverken.se eller kontakta Lena Törner;  lena.torner@macomedia.se