CRS Records

Mattssons Kakel & Design väljer CRS Webbproduktion

Pressmeddelande   •   Apr 10, 2013 17:57 CEST

Efter att ha arbetat som plattsättare i flera år har Andreas Mattsson äntligen tagit steget och startat Mattssons Kakel & Design. För nystartade företag, lika väl som redan etablerade, är det viktigt att ha en tydlig profil mot kunderna. Det var därför Andreas kom till oss.

Alla hantverkare har ett visitkort, men Andreas ville inte bara ha färdigtryckta kontaktuppgifter på en papperslapp. Nej, för Andreas handlar kvalitet inte bara om att kakelplattorna sitter rakt utan också om att visitkortet följer den grafiska profilen. Att CRS Webbproduktion erbjuder en helhetslösning är viktigt för att hålla ihop konceptet hela vägen.

Firmabilen ska inte bara frakta kakel och verktyg, den ska också tala om vem det är som kommer. Men även här är det viktigt för Andreas med helheten, bilen måste se ut som visitkortet, som måste se ut som webbplatsen, och alltihop måste spegla den känsla för kvalitet som utmärker Mattssons Kakel & Design.

Kunder som Andreas är krävande, de ställer höga krav och förväntar sig högsta kvalitet. Samtidigt är det oerhört tillfredsställande att kunna leverera, att se glädjen i Andreas ansikte när han får se resultatet och höra honom, helt spontant, utbrista i ett "jävlar vad bra det blev".

Det är den känslan, när en kund är riktigt nöjd, det är den vi lever för! Tack Andreas, och lycka till.

En liten webbyrå med stort hjärta och kunden i centrum. Kostnadseffektiva lösningar för dina behov. Aldrig längre bort än ett mail. info@crswebb.se www.crswebb.se