Mavshack AB (publ)

Mavshack.com Filippinerna öppnas globalt

Pressmeddelande   •   Jun 11, 2013 13:58 CEST

Vid en presskonferens på Manila press club kunde Mavshack i dag stolt presentera att Mavshack.com öppnas globalt inklusive den filippinska hemmamarknaden senast i mitten av juli 2013. I dagsläget kan sidan mavshack.com användas i USA, Kanada och EU.

Mavshack tillkännagav också en strategisk allians med Brillante Mendoza och Centerstage som en katalysator i independent film (mer information i separat pressmedelande).

Mavshack.com kommer att tillsammans med Centerstage Productions kunna erbjuda några av de bästa filippinska filmskaparna. Målet är att Mavshack ska bli den naturliga samlingspunkten för filippinsk independentfilm från hela välden.

Mavshack stolta att kunna erbjuda sina tjänster till samtliga filippiner i världen.

Mavshack.com säljer månadsabonnemang och finns tillgänglig på internet via datorer, surfplattor och smartphones

För mer information kontakta:

Jerry Lozano
Global Director Sales
jerry.lozano@mavshack.com
Filippinerna: +63 999 5637 928
USA: +1-888-838-8411, ext 101

Jonas Litborn
jonas.litborn@mavshack.com
+46 70 640 07 40

Mavshack websites
mavshack.com/corporate
mavshack.com
facebook.com/mavshack
facebook.com/mavshack.se
facebook.com/mavshack.in

Om Mavshack.com
Mavshack.com har i dag ca 1 600 filmer, musikvideos och konserter från flertalet Filippinska innehållsleverantörer däribland Viva Entertainment, Inc., Oishi Media och Star Cinema. Mavshack.com är störst i världen på Filippinsk film.

Om Mavshack Facebook
Mavshack Facebook visar filmer gratis för sina fans direkt på Facebook. I dagsläget finns Mavshack Facebook tillgängligt runt hela världen med Indisk och Filippinsk film, samt på den nordiska marknaden med västerländsk film.

Om Mavshack AB (publ)
Mavshack AB (publ) med kontor i Stockholm, Toronto, Manila och Jakarta driver Mavshack.com, en av de snabbast växande filmtjänsterna i världen. Bolaget tillhandahåller också teknologi för att streama media på ett kostnadseffektivt sätt vilken bland annat används av Mavshacks dotterbolag Truecast.tv i Indonesien.

Mavshack AB (publ) är ett publikt bolag vars aktie handlas på Aktietorget.