Mavshack AB (publ)

Mavshack sponsrar filippinsk festival i Los Angeles

Pressmeddelande   •   Aug 27, 2013 15:45 CEST

Mavshack är för andra året i rad med och sponsrar the Festival of Philippine Arts & Culture (FPAC22). Festivalen lockar tusentals filippinska amerikaner varje år. Mavshack kommer att dela ut ett gratis gratisabonnemang till samtliga besökare. Årets upplaga av FPAC går av stapeln 7-8 september vid Point Fermin Park i San Pedro, Los Angeles.

“The 22nd Annual Festival of Philippine Arts & Culture (FPAC), the largest and longest-running showcase of its kind in Southern California. The 2-day event includes live entertainment on two stages featuring comedian Rex Navarrete and the Filipino American Symphony Orchestra (FASO), along with hundreds more Asian entertainers, artists, food & business vendors, and an array of family fun activities”, stated Jilly Canizares, Executive Director of the FilAm Arts Association.”

“Mavshack is proud to sponsor this great event for the second year in a row and looks forward to presenting festival goers with free 24 hour and 30 day sample pre-paid cards”, said Jerry Lozano. “We distributed over 2500 cards in 2012 and had a terrific response to the Mavshack service,” stated Lozano.

FPAC anordnas av FilAm ARTS - the Association for the Advancement of Filipino American Arts & Culture.

Festivalen sponsras av City of Los Angeles, LA County Arts Commission, California Arts Council, National Endowment for the Arts, California Community Foundation, Toyota, The Getty Foundation, LA-18, Mavshack AB (publ), The Asian Journal, Weekend Balita, BakitWhy.com, Oishi Media, Toyota Automotive, The James Irvine Foundation, Western Union, and LEAP, Inc.

För mer information kontakta:

Jerry Lozano,
Global försäljningschef
USA: +1-888-838-8411, ext 101
Manila: +63-999-563-7928
jerry.lozano@mavshack.com

Jonas Litborn
jonas.litborn@mavshack.com

För mer information eller frågor kring FPAC besök www.filamarts.org

eller kontakta

Ed Mallillin,
FPAC Co-Director, Marketing
Office: 213-380-FPAC (3722)
Fax: (213) 380-3724
ED@filamarts.org

Mavshack websites
mavshack.com/corporate
mavshack.com
facebook.com/mavshack
facebook.com/mavshack.in

Om Mavshack.com
Mavshack.com har i dag ca 1 600 filmer, musikvideos och konserter från flertalet Filippinska innehållsleverantörer däribland Viva Entertainment, Inc., Oishi Media, Star Cinema & CenterStage Productions. Mavshack.com är störst i världen på Filippinsk film.

Om Mavshack Facebook
Mavshack Facebook visar filmer gratis för sina fans direkt på Facebook. I dagsläget finns Mavshack Facebook tillgängligt runt hela världen med Indisk och Filippinsk film.

Om Mavshack AB (publ)
Mavshack AB (publ) med kontor i Stockholm, Toronto, Manila och Jakarta driver Mavshack.com, en av de snabbast växande filmtjänsterna i världen. Bolaget tillhandahåller också teknologi för att streama media på ett kostnadseffektivt sätt vilken bland annat används av Mavshacks dotterbolag Truecast.tv i Indonesien.

Mavshack AB (publ) är ett publikt bolag vars aktie handlas på Aktietorget.