Kom Visual Merchandising Agency

Maxomorra väljer StyleShoots

Pressmeddelande   •   Jan 18, 2016 09:31 CET

Maxomorra blir nästa företag i raden som effektiviserar sin produktfotoprocess med framtidens teknik. Samtidigt som processen går betydligt snabbare med StyleShoots, så blir bilderna enhetliga vilket innebär en mer säljande exponering till en lägre kostnad.

”Att vi nu enkelt själva kan styla plaggen, och därigenom inte längre måste skicka produkter till externa fotografer, innebär en bättre kontroll över hela fotoprocessen. Att få frilagda bilder i hög kvalité som direkt är klara för publicering innebär stora besparingar i både tid och pengar!”, säger Johan Ström ägare och grundare till Maxomorra.

StyleShoots Horizontal är systemet för produkt- och modefotografi som ger frilagda bilder utan manuell efterbearbetning, vilket innebär en betydligt effektivare process och underlättar att få fram säljande bilder.

Att Styleshoots innebär en revolution för produktfotograferingen blir allt fler övertygade om.

För mer info klicka här.

Om Kom

Kom är en ledande Visual Merchandising byrå och återförsäljare av handelns mest innovativa leverantörer av Visual Retailing och Styleshoots. Bland produkterna finns den maskinella fotostudion Styleshoots och affärssystemen Mockshop och ShopShape för de kreativa processerna inom retail och wholesale. Kom grundades 1999 och arbetar med Stadium, Harley-Davidson, Thule, Telenor, Lindex, Craft och Husqvarna Group m.fl.

För mer information, besök www.kom.se.