Maze Media Group AB

Maze Media lanserar två nya tjänster!

Pressmeddelande   •   Okt 04, 2010 14:25 CEST

Agerar inte dina besökare som du vill att de ska göra? Ta hjälp av våra konverteringssidor!

Att driva besökare till en hemsida är givetvis mycket viktigt för dig som företagare - men det är minst lika viktigt att ta väl hand om besökarna när de väl når hemsidan! Många marknadsför sin hemsida väl, och får därmed många besökare till sidan, men glömmer vad som händer när kunden hittat dit. Maze Media lanserar nu en konverteringstjänst som gör det möjligt för företag att ”spetsa till” sin hemsida och leda besökarna rätt.

Maze Media designar och bygger konverteringssidor för att öka effekten av din marknadsföring på din hemsida. Konverteringssidan får ett tydligt budskap där målet är att besökaren ska anmäla sitt intresse för din produkt eller tjänst. Dessutom effektiviserar vi din marknadsföring ytterligare genom att vi skapar din konverteringssida i två olika variationer. Vi mäter sedan, genom ett såkallat A/B test, vilken av de två sidorna som genererar flest intresseanmälningar.

Med hjälp av webbanalys kan du förbättra din hemsida!

Webbanalys hjälper dig att analysera trafiken på din webbplats och du har möjlighet att öka avkastningen på din marknadsföring. Maze Media kan hjälpa dig med att både installera, administrera samt analysera hur dina besökare rör sig på din hemsida.

Genom verktyget Google Analytics blir det möjligt att mäta all trafik på din hemsida och genom en analys får du den information du behöver för att öka både kvaliteten på din trafik samt öka avkastningen på dina besökare.

Våra erfarna analytiker hjälper dig att, på ett enkelt sätt, förstå hur du kan utnyttja din hemsida på bästa sätt.

Läs mer om våra tjänster på vår hemsida http://mazemedia.se/tjanster

Maze Media Group AB är en av Sveriges största mediabyråer med internetmarknadsföring som specialitet. Med dotterbolagen iPeak, Search Uz, Service Match, och Trend Point erbjuder Maze Media Group Sveriges alla företag ett oslagbart koncept inom internetmarknadsföring. Maze Media´s uppdrag är att hjälpa företag som vill annonsera i någon form av internetmarknadsföring, men som tycker det är svårt att veta vilka kanaler som ger bäst effekt att medverka i.

Då Maze Media Group erbjuder en helhetslösning, med all kunskap under ett och samma tak, kan bolaget hålla låga prisnivåer och effektiv service. Maze Media Group har i dagsläget ca 60 anställda och har sitt huvudkontor i Stockholm där produktionen är belägen, och försäljningskontor i Uppsala, Västerås, Örebro och Jönköping. Kombinationen av ett starkt nätverk tillsammans med integrerade lösningar gör Maze Media Group till en ledande aktör på den svenska marknaden.