Dorunner AB

M.E. Produkter blir officiell samarbetspartner till Årets Hantverkare och Hantverkargalan

Pressmeddelande   •   Okt 21, 2016 09:45 CEST

Tävlingen Årets Hantverkare engagerar årligen tusentals bygg-, måleri-, el- och VVS-företag runt om i hela Sverige. Dessa bolag investerar tillsammans miljardbelopp i bygg- och arbetskläder, samt övriga profilrelaterade produkter. Det finns sannolikt ingen annan bransch där slitaget på kläder är högre.

Årets Hantverkare och Hantverkargalan är ett bra initiativ och ett naturligt forum för oss att möta nya kunder. Vi är en helhetsleverantör vilket passar den här kundgruppen väldigt bra. Det genomsnittliga hantverkarföretaget har ofta kontoret på fickan. De vill ha ETT telefonnummer till en trovärdig partner som löser problemet, säger Rickard Yrjäla VD på M.E. Produkter.

ME Produkter har 25 års erfarenhet av svensk företagsprofilering i kombination med ett av Sveriges bredaste sortiment av reklamprodukter och profilkläder. Företagets ambition är att vara ett fullserviceföretag inom presentreklam, profilkläder och arbetskläder.

Vi är väldigt glada att få välkomna M.E. Produkter. Förutsättningarna för ett långsiktigt och gynnsamt samarbete är utomordentligt goda. M.E:s koncept passar målgruppen klockrent, och efterfrågan hos tävlande företagen är enormt stort. Genom tävlingen och galan kommer dessutom kund och leverantör få en naturlig kontakt, vilket är positivt för att skapa bestående affärsrelationer, säger Martin Dam, ansvarig för Årets Hantverkare och Hantverkargalan.

Dorunner presenterar tävlingen Årets Hantverkare och är arrangör av Hantverkargalan. Dorunner.se är en marknadsplats där besökare hittar kvalitetssäkrade och betygsatta hantverkare och andra tjänsteföretag.

För ytterligare information om Årets Hantverkare / Hantverkargalan kontakta: Martin Dam, martin@hantverkargalan.se, eller 076 310 00 21.