Mecenat

Mecenat öppnar kontor i Stockholm

Pressmeddelande   •   Okt 20, 2016 14:50 CEST

Mecenat fortsätter att öka både omsättning och personalstyrka och etablerar nu ett fast kontor i Stockholm. Vinsten är självklart närheten till kunder och leverantörer.

Stockholmskontoret kommer ha en fast bemanning av säljare men också fungera som bas för personal från huvudkontoret i Göteborg som i perioder arbetar i Stockholm. Syftet är att ge möjligheter till tätare personliga kontakter där man kan utveckla och skapa nya samarbeten.

-Vi har alltid haft majoriteten av våra kunder och flera av våra leverantörer i Stockholm. När vi nu har rekryterat intensivt under senare tid så har vi hittat många bra kompetenser i Stockholm. De vill gärna jobba kvar där och då var det ett enkelt beslut att sätta upp ett kontor, säger Jonas Levin, VD på Mecenat AB.

Mecenat har satt upp ett temporärt kontor i The Summit i Hötorgsskrapan men kommer till årsskiftet ha en permanent adress i centrala Stockholm.

För info om Mecenat kontakta:
Jonas Levin, VD på Mecenat
E-post: jonas.levin@mecenat.com

Om Mecenat
Mecenat skapar studentrabatter, utvecklar kommunikationsvägar och segmenteringar för studentgruppen samt bygger kännedom och lojalitet för våra partners. Flera av världens starkaste varumärken använder Mecenat som samarbetspartner för sina studentrabatter.
Vi kan verifiera 1,7 miljoner nordiska studenter från första årskurs på gymnasiet till sista termin på universitet och högskola och kommunicerar med dem i mobil, webb och per brev. Mecenats app har 1,1 miljoner nedladdningar i Sverige.