Nordiska Listan AB

Med MålareListan.se hittar du rätt person för jobbet!

Pressmeddelande   •   Jun 21, 2011 14:01 CEST

Nu såhär i semestertider är det perfekt att äntligen få det där målerijobbet som stått och väntat utfört. Med MålareListan.se hittar du snabbt och lätt fram till de målare som agerar på just din ort. Genom att använda sökmotorn i vårt företagsregister kan du gå in och jämföra målare och utbud - och även lämna en offertförfrågan som går ut till de målare som erbjuder just den tjänst du söker. Detta gör det ännu lättare för dig att jämföra priser, utbud och att hitta den målare som passar just ditt projekt bäst! Om du väljer att lämna en offertförfrågan kan du förvänta dig svar från intresserade målare och bli kontaktad direkt av dem, antingen via mail eller telefon. Att använda dig av MålareListan.se inför ditt måleriprojekt är helt gratis, kan hjälpa dig att spara tid samt få en överblick av det utbud som finns just i området där du önskar få tjänsten utförd.

MålareListan.se är en del av Listan.se som i dagsläget är en av Sveriges absolut största tjänsteförmedlare. Via Listan.se hittar kan du hitta de företag, på din ort som erbjuder den tjänst just du eftersöker. Listan.se agerar i dagsläget aktivt inom 25 olika branscher och fortsätter sedan starten 2006 att ständigt expandera och växa.

Utöver att MålareListan.se ger dig möjlighet att lämna offertförfrågningar ger den även möjlighet för företag att synas lite extra på internet. Företaget kan via ett enkelt gränssnitt göra en företagspresentation som blir sökbar via Listan.se's adressregister. Privatpersonerna i sin tur får genom en snabb sökning en detaljerad lista över de städföretag som finns att tillgå på just deras ort och enligt deras önskemål.

För mer information, vänligen kontakta:
Henric Löfström, VD, Nordiska Listan AB
Epost: henric@listan.se
Webb: www.listan.se

Nordiska Listan AB är en av Sveriges största förmedlare av tjänster. Företaget grundades 2006 och 2007 lanserades MäklarListan (www.maklarlistan.se), FlyttListan (www.flyttlistan.se) och StädListan(www.stadlistan.se). Två år senare lanserades Listan (listan.se). Varje dag förmedlar Nordiska Listan AB mellan 90 - 290 unika förfrågningar till våra samarbetspartners. Under 2010 hade vi över 3 000 000 besök och förmedalade tjänster till ett uppskattat värde av ca 480 MSEK.