ONSERVER360

Med ONSERVER360 blir exponeringar och klick gamla mätmetoder, allt mäts nu på säljresultat och konverteringar!

Pressmeddelande   •   Aug 15, 2012 15:23 CEST

50% av marknadsbudgeten är pengar i sjön, problemet är bara att man inte vet vilka 50%... har länge varit en sanning som från och med augusti 2012 inte längre gäller.

Genom att knyta samman kunddatabasen med den digitala arenan kan vi logga och följa hur konverteringarna sker och därmed vet vi exakt vilka kanaler, annonser och kampanjer som har gett vad. Att prata om exponeringar och click blir inte längre aktuellt, allt mäts på försäljning. Detta är möjligt genom inovativa metoder att använda modern teknik.

Att utifrån Timelinen i ONSERVER360 koppla på automatiserade aktiviteter och automatiserade marknadsplaner gör att vi får ett nytt modernt och effektivt sätt att arbeta med onlinemarknadsföring.

Niklas Gustavsson, grundare och VD för ONSERVER360 är stolt att kunna presentera verktyg som inte bara mäter utan också ger kunderna möjligheten att bli moderna i sin marknadsföring och fokusera på konverteringar.

ONSERVER360 är Skandinaviens marknadsledande system för Marketing Automation och Drip Marketing, Vi tillhandahåller systemet via partnernätverk.