Nolato AB

Media- och analytikerträff Nolato Q3-rapport.

Pressmeddelande   •   Okt 24, 2005 10:06 CEST

Nolatos delårsrapport för årets nio första månader offentliggörs torsdagen den 27 oktober omkring kl 13.30.

Nolato inbjuder härmed media, analytiker och institutionella ägare till en presentation i samband med rapporten fredagen den 28 oktober kl. 08:00 hos Citigate Stockholm, Birger Jarlsgatan 6B, Stockholm.

Nolato representeras av CEO Georg Brunstam och CFO Per-Ola Holmström. Efter presentationen finns möjlighet att ställa frågor.

Anmälan till media- och analytikerträffen görs till Nolato via e-post till elisabeth.larsson@nolato.se eller per fax 0431-44 22 91 senast kl 16.00 torsdagen den 27 oktober.

----------------------------------------------------------------------
För ytterligare information kontakta:
Per-Ola Holmström, finansdirektör, 0431 442293 eller 0705 763340

Nolato är en högteknologisk utvecklare och tillverkare av polymera komponenter och produktsystem till ledande kunder inom telekom, fordon, vitvaror, medicinteknik, hygien och andra utvalda industrisegment. Koncernen har verksamhet i Sverige, Estland, Japan, Kina, Malaysia och Ungern. Nolatoaktien är noterad på Stockholmsbörsens O-lista.