Mejram kommunikation

Mejram hjälper företag och föreningar att kommunicera

Pressmeddelande   •   Okt 13, 2010 10:20 CEST

Mejram kommunikation är ett kommunikationsbolag som vänder sig till fastighetsbranschen.

Till små och medelstora fastighetsföretag och till bostadsrättsföreningar som behöver hjälp med sin medlemsinformation.

– Jag har fackkunskapen som den vanliga reklambyrån saknar, säger Åza Aremyr Boding.

Efter att ha jobbat 10 år hos en fastighetsförvaltare har Åza valt att starta eget. -Jag har utbildat mig inom Adobe-programmen och kan göra snygga trycksaker, men framförallt kan jag det här med information. Jag har erfarenhet av nästan alla förekommande projekt i en stor bostadsrättsförening. Jag har informerat om stamrenovering, låsbyte, stora ombyggnationer och om nya tvättstugebokningssystem för att bara ta några exempel. Jag har också varit med från början och informerat medlemmarna i nybildade föreningar. Jag vet hur viktigt informationen är för att de boende ska vara "med på tåget" och känna sig trygga när saker och ting händer i deras bostad.Jag vet också hur viktig informationen innan en årsstämma är för att stämman ska bli en trevlig och lättsam tillställning där beslut kan fattas under lugna och ordnade former.

Små eller stora projekt

Mejram kommunikation hjälper till med både små och stora projekt.

– Du har säkert jättebra koll på ditt projekt, men det betyder inte att det är lätt att förmedla det till de boende. Låt mig hjälpa dig att få ner det på papper. Det kan vara så enkelt att jag gör en kort telefonintervju med dig, och sedan skickar jag dig ett utkast på en artikel till din medlemstidning eller en broschyr som handlar om Ert projekt.

Bostadsrättsföreningens årsredovisning kan ju vara ett nödvändigt ont eller en snygg trycksak som man gärna delar ut till mäklare och nyinflyttade. Mejram kan förvandla årsredovisningen till en snygg presentation av er förening. Andra produkter som vi kan hjälpa bostadsrättsföreningar med är t.ex. medlemstidning eller medlemsblad, mallar för medlemsinformation, en snygg och enkel egen hemsida, en föreningspärm med information till nyinflyttade eller ett större informationspaket vid ett specifikt projekt.

Marknadsföring för din förening eller företag

En broschyr som beskriver vad ditt företag kan erbjuda är grunden i din marknadsföring. Produktblad, nyhetsbrev och kundtidningar är andra produkter som Mejram kommunikation erbjuder till företag och föreningar. Kanske vill ditt företag ha ditt eget e-post-utskick? Mejram kan hjälpa dig att få ett snyggt grafiskt nyhetsbrev på e-post. Tjänsten är lätt att följa upp med tydlig statistik på hur många som öppnat brevet och hur många som klickat på dina länkar för att läsa mer.

Mejram kan också hjälpa dig att sparka liv i din hemsida med Artiklar och nyhetsuppdateringar, eller kanske behöver du en helt ny hemsida? Kontakta Mejram.

Mejram kommunikation

- den extra kryddan på din information