KKiKK

Mer framgång genom nätverk - varför och hur det funkar, Kompetensmässan 13/11, 9 - 10

Pressmeddelande   •   Nov 11, 2013 11:00 CET

Bokrelease i samband med Kompetensmässan. En mötesplats för människor som vill få ut mer av arbetet och som söker inspiration och nytänkande. Här har vi valt att ha vår Stockholmsrelease.

Kan du konsten att nätverka kommer du klara dig bra här i livet. Ju större nätverk du har desto bättre går det. När 75 % av våra uppdrag och jobb går via rekommendationer gäller det att ha folk som vill rekommendera dig. Många undrar - hur gör jag? Den här boken ger dig svaret.

Ur innehållet

• Vitsen med nätverk
  • Dina framgångsfaktorer
  • DIna bästa nätverk
  • Förtroende och tillit
  • Marknadsföring genom nätverk

"Här har du boken som lär dig hur du bygger nätverk från grunden och hur du sedan tar hand om och vårdar dessa kontakter" Nina Jansdotter

KKiKK AB arbetar med professionella nätverk, meningsfulla samtal och utveckling av besjälat ledarskap.

Vi är ett kompetent team av konsulter inom management och HR som anlitas av chefer och ledare. De söker nytänkande för framtiden och stöd att att styra genom vardagens komplexitet i dialog med oss direkt som coacher eller mentorer eller i ett chefs-och ledarprogram. Mer än 1 000 chefer och ledare deltagit i något av våra program.

Vi går in som processledare, coacher och inspiratörer i förändringsarbete, teamutveckling och lärande grupper.

Som stöd för våra processer har vi utvecklat ett antal metoder t ex KKiKKspelet, Matcha!event och Lärande Nätverk och PowerTeam.