Supportersplace.com

Mestarien liigan lohkovaihe alkaa tiistaina 14.9.

Pressmeddelande   •   Sep 16, 2010 12:23 CEST

D-lohkon ennakkosuosikki on keväällä 2009 Mestarien liigan voittanut Barcelona. Barcelona aloittaa lohkopelinsä pelaamalla kreikkalaista Panathinaikosia vastaan.

Seuratuin pelaaja Barcelonan riveissä tulee varmasti olemaan hyökkääjä David Villa, joka siirtyi Barcelonaan Valenciasta tänä kesänä. Barcelonasta taas siirtyi muihin joukkueisiin esim. Zlatan Ibrahimovic , joka pelaa tämän kauden lainasopimuksella AC Milanin riveissä. Toinen Barcelonan seuratuimmista pelaajista on ehdottomasti argentiinalainen Lionel Messi.

Panathinaikois oli Kreikan mestari kaudella 2009-2010. Muut D-lohkon joukkueet ovat tanskalainen FC København ja venäläinen FC Rubin Kazan. Mestarien liigan loppuottelu pelataan toukokuussa Lontoon Wembleyllä.

Barcelonan ja tietysti myös muiden Mestarien liigan joukkueiden pelipaidat ja muut fanituotteet voi ostaa Supportersplace.comin verkkokaupasta. Uutuustuotteista löytyvät mm. Barcelonan pelipaita 2010-2011 ja uudet hienot Barcelona-pipot.

Supportersplace.com
Supportersplace.com on Pohjoismaiden suurin fanituotteiden myyjä verkossa. Valikoimaan kuuluu yli 2000 eri tuotetta. Supportersplace.com:in omistaa suomalainen yritys Nordic Sports Marketing Ltd, joka perustettiin 2002. Supportersplacen tuotetarjontaan kuuluu jalkapallo, jääkiekko, formula 1, ralli ja microstars fanituotteita.

Lisätietoa saat osoitteesta http://www.supportersplace.com