Nymobil.se

Metallic bumper till Samsung Galaxy S II och Galaxy Note

Pressmeddelande   •   Maj 17, 2012 22:16 CEST

Som första återförsäljare i landet är nymobil.se stolta att presentera Ultra Case slim Metallic Bumper för Samsungtelefonerna Galaxy SII och Galaxy Note. Metal Bumperskalen är både slimmade och snygga, samt ger ett oslagbart skydd för telefonen.

Ultra Case Metal Bumper står för ultraslimmade skal av högsta kvalitet. De är tillverkade av aluminium, ett lätt och behagligt material som ger ett gott skydd i slimmat format. Samtidigt begränsas inte möjligheten att använda telefonen med skalet på. Skalen är också väl genomtänkta med gummipackningar som skyddar telefonen mot repor, även när det går vilt till. Gummiskydden håller också skalet på plats, vad som än händer.

Metal Bumper-skalen tillverkas av Ultra Case, ett företag som går i bräschen för moderna mobilskal. Företaget står för kreativitet, innovation och kvalitet i lättillgängligt format. Produkterna från Ultra Case erbjuder högsta skydd utan att tulla på design eller användarvänlighet.
Metal Bumperskalen för Galaxy SII och Galaxy Note kommer i flera olika färger. Välj din favoritfärg och beställ skalet på Nymobil.se.

Nymobil.se - företaget med Sveriges bästa priser på mobiltelefoner och världens bästa service! Besök oss i våra butiker i Entre köpcentrum och Hansa.