Micromarketing AB

Micromarketing levererar mobil webb och appar till fakturatjänst

Pressmeddelande   •   Sep 30, 2010 22:23 CEST

Nu släpper Berazy AB sin senaste tjänst, Berazy Faktura, en perfekt tjänst för alla småföretagare som vill kunna ta betalt med faktura men som inte har haft möjligheten tidigare. Det är en lika enkel som självklar tjänst:

1. Kunden väljer att betala med faktura vid inköp på internet eller i butik.
2. Kunden anger sitt person- eller organisationsnummer, email, mobilnummer samt postnummer.
3. En elektronisk faktura skickas inom 10 sekunder till kundens mail och som SMS Faktura. Ingen pappersfaktura går ut.
4. Varan skickas till kunden eller hämtas i butik, eller om det var ett besök (exempelvis kiropraktor).
5. Kunden kontrollerar varan och betalar fakturan inom 14 dagar.

Läs mer om tjänsten och testa en demo HÄR!

Micromarketing levererar alla mobila delar till tjänsten, bestående av mobil webb samt app till iPhone och Android.

För mer information kontakta:

Mikael Andersson, säljchef Micromarketing
mikael@micromarketing.se

Niclas Josefsson, VD Berazy
nj@berazy.se

Micromarketing AB är en digital kommunikationsbyrå som fokuserar på effektiva och innovativa digitala produkter som skapar mervärden åt kunder och slutanvändare. Micromarketings plattform för kampanj- och eventlogistik, Mobicodes®, hanterar tjänster som t ex värdekoder, mobila biljetter, kuponger i mobilen, kopplade appar till iPhone/Android och mycket mer. Idag används Mobicodes® integrerade lösningar bl a i detaljhandeln där kampanjkoder skrivs ut direkt på kassakvitton samt för mobila biljetter för bl a filmfestivalerna i Stockholm och Göteborg.

Läs mer på www.micromarketing.se