Addskills AB

Microsoft Certification Boot Camp: MCSA, Windows Server 2012

Pressmeddelande   •   Dec 06, 2013 14:45 CET

Vill du bli MCSA på Windows Server 2012 och saknar tid att gå våra ordinarie kurser är detta tillfället för dig. Du får på kort tid den kunskap som krävs för att klara de tre certifieringar som krävs för att bli Microsoft Certified Solutions Associate.

Detta boot camp ger dig nio dagars intensiv utbildning, uppdelat på tre tillfällen. Tre certifieringstest ingår i priset och du skriver dina test på eftermiddagen i slutet av varje kurstillfälle.Vårt fokus är både att lära dig att arbeta med programvaran och att klara certifieringarna.

Pris: Endast 59 900 kr inklusive lunch, kaffe, kursdokumentation och certifieringstest. Moms tillkommer.

• 9 dagar utbildning
  • Tre officiella Microsoft kursdokumentationer
  • Coachning inför certifieringstest
  • Tre certifieringstest (070-410, 070-411, 070-412)
  • Förkunskapstest
MCSA BootCamp

Läs mer och boka här »

Addskills erbjuder sedan 1990 kvalitetsledande kompetensutveckling inom it, ledarskap och projektledning. Företaget utbildar 10 000 personer om året genom fler än 250 olika schemalagda utbildningar, anpassad företagsutbildning samt ett brett spektrum av kompetenshöjande tjänster. Addskills är en Microsoft Gold utbildningspartner. Addskills har utsetts till Sveriges bästa Microsoft-utbildningspartner av sina kunder. Addskills är kvalitetssäkrat enligt Sveriges Auktoriserade Utbildningsföretags riktlinjer.