Mike Florette Production

Mike Florette Företagsutveckling startar samarbete med företaget Grandezza

Pressmeddelande   •   Feb 26, 2013 18:19 CET

MF Företagsutveckling har inlett ett samarbete med Grandezza för att bredda och stärka förmågan att stödja organisationer, företag och ledare i sina processer. Genom samarbetet önskar MF Företagsutveckling kunna möta ännu fler kunders önskningar att nå hållbara resultat.

På MF Företagsutveckling arbetar vi för effektiva arbetsstrategier och hållbarhet i arbetslivet. Missionen är att du på morgonen ska höra dina medarbetare  vissla i korridoren. Då får du medarbetare som håller länge.

Vi arbetar för arbetsglädje, mångfald och hållbarhet i arbetslivet både gällande förändringar, ledarskapet eller medarbetare. Vid förändringar ifrågasätts det som redan finns vilket gör att förändringar tar tid. Därför är mänskliga relationer, effektiv kommunikation och starka team det som tillsammans bygger hållbara affärer. MF Företagsutveckling skräddarsyr därför alla sina uppdrag med fingertoppskänsla, bredd och erfarenhet. Med retorik belyser vi problemställningar från flera olika perspektiv och hjälper kunderna att släppa loss energin och kreativiteten för att få nya resultat. Det handlar om att vara nyfiken, bryta mönster, bli inspirerad och ha en egen vilja att utvecklas. Det är av vikt och värde att ha modet att upptäcka nytt och det brinner vi på MF Företagsutveckling för. Våra fyra perspektiv är organisation, individ, team och ledarskap. Vi använder beprövade vetenskapliga metoder och processer och gör allt för att skapa en fantastiskt god stämning med målet att ta er från där ni är- till dit ni vill!

Ämnen:

• Arbetsglädje
  • Ledarskap
  • Retorik
  • Presentationsteknik
  • Hjälp! Jag är med personal
  • Konflikthantering
  • Svåra samtal
  • Effektiv kommunikation
  • Mediaträning
  • Humor i arbetsmiljö
  • Kreativitet
  • Psykologiska kontrakt och Whistleblowing
  • Mångfald och företagsnytta
  • Konsten att fatta nya beslut
  • Konsten att veta vem man är
  • Coachning, mentorskap och vägledning
  • Psykologiska tester
  • Grupprocesser och team
  • Vi arbetar med alla typer av texter

Vi hälsar solen, våren och nya samarbeten välkomna!

:-) Mike Florette

Mike Florette företagsutveckling
Vår drivkraft är att bidra till andras framgång och utveckling. Vi vill få företag att bli välmående, få medarbetare att bli engagerade och utifrån kundens perspektiv hjälpa företag att skapa samarbetsvilliga team för att nå optimala lösningar. Vi vill få er att prioritera kunden samtidigt som medarbetare stimuleras och utvecklas i processen.

Vi jobbar med:

•Skapa samarbete-Nå mål!