Mikz (Danir Marketing)

Mikz välkomnar kvinnan bakom årets tränings- och hälsoblogg, Ida Warg.

Pressmeddelande   •   Sep 30, 2014 13:24 CEST

Ida Wargs kanal i Mikz

Nu startar Ida en egen kanal, Wargpower, i Mikz. I kanalen finns två underkanaler: Recipes och More Warg.

Wargpower är en kanal där exklusivt material publiceras av Ida själv – som träningstips och inspiration.

Kanalen Recipes bygger också på exklusivt innehåll. Här kommer Ida att lägga upp sina recept så att följarna enkelt kan använda kanalen som en receptbank.

More Warg fungerar som ett RSS-flöde där Idas blogg, Instagram och annat som skrivs om henne samlas.

– I Mikz kommer jag att bjuda på träningsglädje
och inspiration till att leva mer hälsosamt. Kosttips, träningsövningar och goda och nyttiga recept direkt till mina följare. Alla recept som jag vill dela med mig av, kommer att finnas i kanalen Recipes, medan tränings- inspiration och tips finns i en annan. Perfekt och enkelt för mina följare, säger Ida Warg.

Hälsosammare vardag med Mikz

– Idag upptar träning och kost en stor del av mångas vardag. Just därför är vi väldigt glada att kunna välkomna Ida som första träningsbloggare i Mikz. Ida har en väldigt nära och personlig kontakt med sina läsare och detta är något vi välkomnar i Mikz, säger Istvan Beres, VD för Mikz Norden & Polen.

Om Mikz

Mikz är tjänsten för nästa generation mobil marknadsföring. Med Mikz väljer konsumenten själv vilka varumärken, företag och organisationer de vill ha uppdateringar och erbjudanden ifrån. För marknadsförare erbjuder Mikz en effektiv helhetslösning för att nå ut till konsumenterna och skapa engagemang direkt i deras mobiler. Ladda ner Mikz från App Store eller Google Play eller läs mer på www.mikz.com

Om Danir Marketing

Mikz utvecklas och marknadsförs av Danir Marketing AB, ett helägt bolag inom Danir-gruppen. Danir AB startades 1993 av IT-entreprenören Dan Olofsson och äger, förvaltar och deltar aktivt i utvecklingen av noterade och onoterade bolag, främst inom utvecklingsintensiva branscher. Danir Marketings medarbetare har en unik, samlad kompetens inom marknadsföring, digital kommunikation och mobilitet – många av dem har upp till 20 års erfarenhet från respektive område. Tillsammans med ett tjugotal av branschens bästa utvecklare förverkligar och sprider vi nu Mikz.