MiL Institute

MiL Personligt Ledarskap – nu även i Stockholm!

Pressmeddelande   •   Maj 28, 2014 09:57 CEST

MiL Institutes populära ledarskapsprogram MiL Personligt Ledarskap kommer till Stockholm i höst. Programmet som särskilt vänder sig till dig som chef och projektledare har sedan programstarten fått 4,7 av 5 i genomsnittsbetyg av mycket nöjda deltagare.

”600 ledare från flera av Sveriges största företag och organisationer har genom åren gått MiL Personligt Ledarskap (tidigare MiL Campusveckan) och därigenom spenderat sju dagar på de vackra MiLgårdarna i Klippan. Skåne har länge varit programmets hemvist men i höst intar vi även Stockholm. Genom att geografiskt utöka utbudet vill vi underlätta erfarenhetsutbyte inom programgruppen för våra Stockholmsbaserade deltagare, samt dra ner på resor som belastar miljön och redan tidspressade kalendrar.” - Anja Sonesson Grenthe, Projektledare MiL Institute.

MiL Personligt Ledarskap är ett sju dagar långt ledarskapsprogram fördelat på två internat. Programmet fokuserar på det ”personliga ledarskapet” däribland värderingar, balans i livet, förändringsledning, gruppdynamik, kommunikation och motivation.

Höstens program i Stockholm startar den 25 november, 2014.

MiL Personligt Ledarskap – www.milinstitute.se

Anja Sonesson Grenthe, Projektledare, MiL Institute
anja.sonesson.grenthe@milinstitute.se
040-10 50 07