Isolda - Brands For Success

Miles Davis Trumpet – När musikern själv får välja hörlur

Pressmeddelande   •   Nov 14, 2011 09:00 CET

Miles Davis omdefinierade jazzen genom att mixa klassisk rock och elektronisk musik för att skapa ett slående unikt ljud. Nu omdefinierar Monster Miles Davis Trumpet din musikaliska hörlursupplevelse genom att vara musikerns hörlur. Särskilt utformad för att lyfta fram texturen och komplexiteten i jazzmusiken återspeglar Miles Davis Trumpet varje detalj så du känner dig som mitt i musiken.

All din musik med livfulla detaljer
Att uppleva din favoritmusik med Miles Davis Trumpet blir en av de största musikupplevelserna någonsin. Varje ton, varje nyans fångas med realism aldrig hörd från en hörlur tidigare. Strängar, horn, sång och gitarr är återgivna med fantastisk klarhet och djup på ett precist sätt du inte upplevt tidigare. Miles Davis Trumpet är hörluren för den musikaliska musikälskaren som önskar höra de innersta detaljerna musiken.

Vackert gjord. Unik design
Baserad på ett trumpetmunstycke är den slående designen en banbrytande bedrift som resulterat i en perfekt fusion av form och funktion. Som en passande bekräftelse på Miles Davis fantastiska arbete är även ControlTalk-knapparna inspirerade av en trumpet vilket ytterligare en gång visar på fingertoppskänslan som använts när designen togs fram. Att prata i telefon har aldrig vart roligare.

Du har aldrig hört din musik så emotionellt detaljerad som du gör med Monster Miles Davis Trumpet.

Miles Davis Trumpet kommer till Sverige i december och kommer kosta ca 3500 SEK.

Brands for Success är precis det vi jobbar med! Framgångsrika och eftertraktade varumärken inom retailsegmentet.

Våra varumärken står för originalitet, nytänkande, stark design och funktionalitet. Vi jobbar ständigt med att utveckla vårt sortiment med både nya produkter men också med nya varumärken, vår strävan är att alltid presentera nya, starka och intressanta varumärken.

B4S - Brands For Success AB