EKPR & Kommunikation

Mimou nu på R.O.O.M.

Pressmeddelande   •   Nov 25, 2011 14:00 CET

Nu finns Mimous kreativa sortiment på R.O.O.M., blandat med vintagemöbler och mattor. Creativety rules, är ledorden för denna säsong och möjligheterna att skapa kreativa rum med Mimous spännande produkter är oändliga.

” We know that Mimou attracts many different personalities and we live by the belief that they have one thing in common – they are stylish.”

I kollektionen hittar du kuddar med härliga citat som; ”True luxury; Give a bit more than you take. Dance like nobody is watching. Sing like you do in the shower & sleep in the arms of your great love.”, “Creativity rules.” och”myloveforyouisindestructable.”

Mimou har även tagit fram en helt ny badrumskollektion med fantastisk frotté i 100 % egyptisk bomull. Arbetet med kollektionen har pågått i fyra år, allt för att få fram absolut bästa resultat. Du hittar även ljuvliga duschdraperier med mönster som för tankarna till vackert mönstrat kinesiskt sidentyg.

Chansen för att du hittar något du tycker om bland hela 748 varierande tyger (många på 300cm bredd), i 64 olika designs och mängder av inspirerande tapeter i olika stilar är stor.

Med sin inspirerande katalog avslutar Mimou följande;

”Mimou encourages you to be brave and personal. Have fun and let your love for items set the theme. Play with colors and different materials. Dare to mix. Variety is the spice of life.

Enjoy!

För ytterligare information och utlåning vänligen kontakta:

EKPR & Kommunikation │Telefon: 08-667 22 06 │E-mail: info@ekpr.com

Högupplösta bilder finns på www.mimou.se

EKPR provides its clients with full service media and sponsorship consultations, publicity promotion and press releases.
Our clients are some of the most exciting and tone-setting on the Swedish and international arenas. EK PR’s corporate mission is based on close and frequent contacts with journalists at newspapers, and at business and consumer magazines. We also work closely with the music industry and TV. This way we achieve and uphold a unique dialogue with the most important channels to your target groups.