Likestyle AB / mindAlike

MindAlikes singlar hänger på trenden med hantverksbryggt öl

Pressmeddelande   •   Maj 11, 2014 12:44 CEST

Trenden är tydlig med specialöl och i veckan som kommer välkomnar Nils Karlsson restauranchef för Monks STHLM-bar mindAlikes medlemmar till en smakresa med hantverkmässigt bryggt öl från S:t Eriks mikrobryggeri. Trenden med nischade nätverk är också tydlig. MindAlike medlemmar är högutbildade singlar med god ekonomi.

- Idén med att samla ihop människor med den gemensamma bakgrunden som mindAlikes medlemmar har känns ny och fräsch, säger Nils Karlsson och fortsätter att konceptet känns helt rätt och matchar bra med Monk´s idé om att erbjuda särskilda smakupplevelser under professionell vägledning.

Vinprovningar, föreläsningar och afterwork är aktiviteter som mindAlike hittills har arrangerat. Medlemmarna kan även kommunicera med varandra via communityn på nätet. Medlemsvillkoren är en årsinkomst om lägst 500 tkr eller en förmögenhet om lägst 3 Mkr samt att man är singel.

För mer information ring 0708-872 667 eller mejla info@mindalike.se. Se även www.mindalike.se

Likestyle AB driver mindAlike - en community som även anordnar sociala aktiviteter för ensamlevande personer med god ekonomi.