Butik Stylish

Minimera stöldrisken - Satsa på en Väskkrok från Butik Stylish

Pressmeddelande   •   Okt 14, 2010 13:16 CEST

Är du rädd för att bli av med handväskan på restaurang eller smutsa ner den genom att ställa den på marken? Butik Stylish har lösningen; Väskkroken. Väskkroken är en finurlig pryl som du enkelt hänger på bordskanten intill din plats så att du alltid har uppsikt över din väska. En mycket billig försäkring. Givetvis fungerar kroken lika bra till jackan eller koftan. Väskkroken är så liten att den enkelt får plats i handväskan.

Butik Stylish nöjer sig inte med en vanlig krok, på denna krok finns dessutom möjlighet att sätta en bild. Ska du ge bort väskkroken i present kan ju en bild på mottagaren vara lämplig, ska du på företagsmingel kanske loggan är mer strategisk och är det krogen som gäller kanske telefonnumret är det bästa.

Vi på Butik Stylish strävar efter att alltid ha ett bra samarbete med press, i såväl tryck som på webben, och vi besvarar gärna alla de frågor ni kan tänkas ha. Vad gäller våra produktbilder så finns så gott som alla i högupplöst format. Det finns strikta produktbilder, lite mer inspirationsbilder och alla går jättebra att använda fritt i media. Till vissa produkter finns det även små korta videosekvenser. Vårt mål är att kunna vidareförmedla produktbilder i princip med vändande mail, så även om ni är ute i sista stund ska vi göra vad vi kan för att hjälpa er.

Butik Stylish (Jessica Jansson Design & Inredning)
www.butikstylish.se
Blogg: www.jessicajansson.se