Misslopez

Miss Lopez i samarbete med Svensk crowdfunding Fundedbyme

Pressmeddelande   •   Nov 14, 2011 18:27 CET

Bloggen Miss Lopez vill nå ut till fler läsare för att kunna sprida konceptet Feelgood Womanhood, därför söker vi nu stöd för en marknadsföringskampanj. Miss Lopez har som mål att inspirera kvinnliga entreprenörer på ett mer interaktiv sätt.

MissLopez, chefredaktör för dennya blogg-webmagazinemeden"Latintouch". Din värd på MissLopezblogg tillsammans med Miss Lopez group/team. Jag hoppas att med minblogg plattform kommer vi att vara en källa till inspiration för alla kvinnor inom livsstil för att få dig att må bra. Män är välkomna givetvis att hjälpa oss med sina idéer och stöd för en bättre värld med mera "understanding".

Vi stödjer balans, jämställdhet & mänskliga rättigheter samt framgångsrika kvinnor i Sverige och överallt. Nu vill vi hjälpa alla kvinnor att hålla livet tillsammans utan att förlora det med inne & utsida tips, news och inspiration på Miss Lopez blogg.

`Cause we´re worth it!

Hjälp oss att sprida andan så vi kan skapa en riktigt cool marknadsföringsplattform tillsammans. Dela med oss Feelgood Womanhood andan to everybody & feelgood!

Hola amigos & amigas! Hello everybody! Here Miss Lopez, chief editor of the new blog-webmagazine with a “Latin touch”. Your host at Miss Lopez´s blog. I hope that with my blog I will be a source of inspiration to all women, which brings you the latest news within lifestyle in order to make you feel good. Men are of course welcome to share your ideas.

I, Miss Lopez with the help of my team and guest bloggers we will try to make you feel even better. We support balance, gender equality and successful women in Sweden where I live and all over the world!

We love art & design, lifestyle and believe in human rights! We, Miss Lopez’s group will keep you updated with lifestyle news with a Latin touch from all over the world!

Venture out the woman in you! FEELGOOD WOMANHOOD

Project location: Stockholm, Sweden

MISS LOPEZ

Bloggare Isabel Lopez, från Spanien bor hon nu i Sverige där är hon entrepreneur och ambassadör för kvinnors företagande. Grundare av bloggen & svenskt varumärke Miss Lopez tillsammans nu med sina medarbetare och gäst bloggare driver konceptet Feelgood Womanhood.

(in English)

Blogger Isabel Lopez, from Spain, lives now in Sweden where she is entrepreneur and ambassador for women's entrepreneurship. Founder of the blog & Swedish brand Miss Lopez together now with her team and guest bloggers run concept Feelgood Womanhood.

www.misslopez.se