Misslopez

Miss Lopez ordnar stort feelgood-event i Kungsan!

Pressmeddelande   •   Jun 03, 2013 12:47 CEST

Miss Lopez är ett feelgood-företag som förmedlar hälsosamma och goda nyheter, erbjudanden och livsberikande tips till kvinnor i alla åldrar. Men Miss Lopez ger också en unik möjlighet för människor som står långt ifrån arbetsmarknaden att få komma in på arbetsmarknaden. I den tuffa och konkurrenskraftiga marknadsförings- och eventbranschen får de möjlighet att utmana och utvecka sig själva.
- Sedan jag började här har jag lärt mig massor, jag får verkligen testa mina gränser och har upptäckt att jag kan så mycket mer än jag tidigare har trott. Mitt självfärtroende har växt enormt. En dröm har gått i uppfyllelse! säger Linda Åkesson, som varit här sedan mitten av April.
- Jag är själv från Spanien och vet hur svårt det är att komma in på den svenska arbetsmarknaden.Det finns så otroligt många duktiga människor med kompetens som aldrig utnytjas, det vill vi ändra på! säger Miss Lopez VD och grundare Isabel Lopez.