Withpeople

Missa inte Ledardagen i Väst den 6 november

Pressmeddelande   •   Sep 25, 2014 22:46 CEST

Den 6 nov är det dags för Ledardagen i Väst – En Unconference om ledarskap och utveckling i Göteborg. Är du chef, beslutsfattare, VD eller arbetar med utvecklingsfrågor? Ja, då är detta något för dig. Lyssna på Sofia Brax HR-Chef på Lindex och Ulf Sandberg VD på Krusell och hör deras resa som ledare i framgångsrika bolag.

Hur skapar du effektivitet i ditt ledarskap? Hur leder du i konstant förändring? Hur får du alla på företaget att fokusera på rätt saker? Är detta viktiga frågor för dig så är Ledardagen i Väst den 6:e november rätt forum. Vi kan stolt presentera anmälda företag som Skanska, PEAB, Almi Väst, Dahlströms Markentreprenader AB, Mercuri Urval, Halmstad Kommun mfl.

Ledardagen i Väst arrangeras som en Unconference, ett spännande deltagardrivet format där du kan ta del av andras lärdomar och samtidigt dela med dig av dina egna erfarenheter. Evenemanget har tre huvudpunkter.

Track: Diskussioner kring inspirerande och lockande ämnen inom ledarskap som leds av en erfaren och kunnig Trackleader.
Seminarier: Hur gör framgångsrika företag i näringslivet? Sofia Brax, HR-chef Lindex, och Ulf Sandberg, VD Krusell, delar med sig av sina  erfarenheter inom ledarskap och utveckling.
Paneldebatt: Temat är ”Hållbart ledarskap” och vad du som chef och ledare behöver för att skapa och underhålla en god kompetensnivå i ett framgångsrikt företag.

Se vårt program

Anmäl dig här

Föreläsare: Sofia Brax HR-Chef Lindex, Ulf Sandberg VD Krusell
Trackleader:
Michael Alphov, Ylva Beck, Rino Wennerholm, Carl Fhager
Moderator: Petra Palmgren Lindwall
Datum: Torsdag 6 november
Tid: 13:00 - 17:00, därefter mingel i baren
Plats: Scandic Opalen, Engelbrektsgatan 73, Göteborg

Varmt välkommen att lyssna till spännande föreläsare önskar Ordförande Martin Andersson

www.ledardagenivast.se

Ledardagen i Väst bjuder tillsammans med Withpeople, Nyla Design, Scandic Opalen, Wilson Utveckling och RMS Synneby in till ett inspirerande forum där erfarenheter byts, diskussioner sker och nya nätverk skapas.

Kontaktperson:

Martin Andersson