Easyart

Nordens Största Konstshop på Hem-mässan

Pressmeddelande   •   Sep 30, 2010 16:48 CEST

Om mindre än en vecka öppnas dörrarna till Sveriges största publika inrednings- och designmässa - Hem 2010; fyra dagar fyllda av trender, tips, inspiration och shopping. Bland utställarna finner man Nordens största konstshop Easyart.se som säljer konst till priser som får Warhol att vända sig i graven.

På årets Hem-mässa bidrar online konstbutiken Easyart med en monter fylld av spännande inramad konst - däribland posters, canvastavlor, konsttryck, fotokonst, litografier, barntavlor och mycket mer. Deras svenska expert-team kommer att finnas på plats för att svara på frågor kring sina produkter men också för att diskutera aktuella konst- och inredningstrender.

- Vi har mångårig erfarenhet från konstbranschen och håller oss ständigt uppdaterade. Något som vi ser fram emot att dela med våra kunder. säger Stéphanie Olsson, Sverigechef på Easyart.

Easyart har en egen ramverkstad där alla ramar tillverkas för hand. Trots detta kan deras priser för ramar och inramning konkurrera ut vilken rambutik som helst.

- En och annan mäss-besökare kommer sannolikt att höja på ögonbrynen över våra små prislappar för inramad konst. Detta beror på att vi kan hålla fantastiska onlinepriser. Faktum är att vi är så säkra på våra låga rampriser att vi återbetalar våra kunder mellanskillnaden om de skulle hitta samma kvalitet till ett lägre pris i butik, säger hon.

På mässan kommer ett urval ramprover att visas i Easyarts monter. Dessutom kan man köpa konst till makalösa mässpriser. Missa inte detta!

Besök Easyart

Besök Hem-mässan

Easyart är Nordens största konst- och rambutik med ett utbud på över 100.000 bilder i alla kategorier. Dessutom erbjuder de skräddarsydd inramning direkt på sajten. Allt till låga online priser. På Easyart finns allt från det klassiska och från de senaste trenderna vare sig man söker efter ett Picasso, en Lasse Åberg litografi eller den senaste postern från favoritfilmen eller fotbollslaget. Besök www.easyart.se för att utforska hela utbudet redan idag.