Budo & Fitness Sport AB

MMA Nytt och Budofitness presenterar Budogrossisten.com

Pressmeddelande   •   Jan 19, 2016 07:31 CET

MMAnytt startades den 3 februari 2008 till att idag 2015 vara Europas största kampsportsida med drygt 20 anställda världen runt. Vi i redaktionen fokuserar på att leverera de senaste nyheter främst från MMA-världen med så hög kvalité som är möjligt. Vår redaktion är utspridd runtom hela Sverige från Malmö i söder till Umeå i norr. Med vår kontaktnät och kunskap kan vi sprida nyheter om all världens kampsport med inriktning MMA.

Vi har sedan starten mött och intervjuat alla stora stjärnor inom MMA-världen så som Fedor Emelianenko, Dana White, Dan Henderson, Georges St-Pierre och många många fler. Utöver det har vi även arbetat hårt för att värna om sporten och även sponsrat många svenska och utländska fighters i deras karriärer.

MMAnytts mål är att med journalistisk anda täcka och vara med och utveckla MMA i främst Sverige, men även andra nordiska länder.

Budo & Fitness Butikerna är Sveriges ledande sportbutikskedja med specialinriktning på Budo & Fitness produkter. Vi har butiker över hela landet, från Malmö i söder till Umeå i norr.

Våra ledord är inspiration, kunskap, kvalitet och resultat.

- Inspiration att komma igång och skapa regelbundenhet i sin träning.

- Kunskap om korrekt och effektiv träning med rätt val av produkter som underlättar och bidrar till förbättrade träningsresultat.

- Rätt kvalitet på träningen och träningsrelaterade produkter.

- Träning som görs rätt och blir av ger resultat.

Läs mer på http://budofitness.se/om-oss