Aggressive Development AB

Mobil Business börjar säljas digitalt i iPad och iPhone

Pressmeddelande   •   Nov 24, 2010 09:15 CET

Mediaprovider Scandinavia AB och Aggressive Development AB skriver avtal om digital publicering, försäljning och distribution av tidskrifter och magasin. Genom tidningsaffären Qiozk finns Mobil Business till försäljning i både iPhone och iPad till tiotusentals användare.

Mobil Business är tidningen för alla som jobbar med mobilt. Vi skriver om appar, marknadsföring, betalningar, handel, spel, positionering, forskning, media, surfplattor, 4G och så klart allt annat som berör oss som arbetar med mobilfrågorna.

"Vi är mycket glada att Mobil Business vill vara med i Qiozk-familjen" säger Olof Thorén, en av Aggressive Developments grundare.

Om Qiozk

Qiozk är en digital tidningsaffär för månads- och veckotidskrifter. Qiozk finns redan till både iPod, iPhone och iPad. Tiotusentals användare har laddat ner den kostnadsfria appen från AppStore. Ladda ner appen från http://www.qiozk.com/paper/mobil-business

Tidningsförlag kan enkelt gå med i Qiozk. På bara några dagar kan förlagets titlar finnas till försäljning. Anmäl intresse på http://www.qiozk.com/publisher/

Aggressive Development utvecklar mobila applikation på den svenska och internationella marknaden. Vi gör både egna små mästerverk och hjälper andra att förverkliga sina appidéer. Vårt mest sålda program Tagut som hittar närmaste bankomat i hela Sverige har sålts till över 10 000 iPhone-användare. Aggressive Development grundades i februari 2009 av Olof Thorén och Klas Petersson.