Lumon

Modernia tyylikkyyttä - turvallisuutta unohtamatta

Pressmeddelande   •   Feb 07, 2011 15:30 CET

Lumon tyylikkäät julkisivutuotteet nostavat talon sille kuuluvaan arvoonsa. Lumon parvekejulkisivut ovat osa nykyaikaista tuoteosarakentamista. Tehdasvalmisteiset, mittatarkat osakokonaisuudet vähentävät työmailla tehtävän työn määrää. Rakentajan ei tarvitse laatia erillisiä lujuuslaskelmia ja teknisiä piirustuksia, sillä Lumon Oy:llä rakennesuunnittelu kuuluu toimitukseen. Lumon parvekejulkisivu on tutkittu ja turvallinen ratkaisu, joka täyttää kaikki rakennussäädökset. Kaikki julkisivurakentamisessa tärkeät seikat, kuten tuulen paine, dynaaminen kuormitus ja mekaaninen rasitus on tutkittu tarkoin testiolosuhteissa. Kaikki lasiosat ovat turvalasia, mikä lisää asukkaiden turvallisuutta, mutta myös vaientaa ulkopuolelta kantautuvia ääniä parantaen osaltaan asumisviihtyvyyttä.

Lumon parvekejulkisivu vastaa nykypäivän rakentamisen ja arkkitehtuurin haasteisiin. Rakentamista voidaan nopeuttaa valmiilla teknisillä ratkaisuilla, ja ne antavat myös suunnittelijalle työkalut modernin ja laadukkaan julkisivun luomiseksi. Lumon tarjoamat ratkaisut ovat osa nykyaikaista tuoteosarakentamista.

Lumon Oy kehittää, markkinoi ja toimittaa laadukkaita Lumon-tuotteita asumisen ja asuinympäristön parantamiseksi. Yritys on erikoistunut rakennusten parvekejulkisivutuotteiden ja lasiterassien myyntiin, valmistukseen ja asennukseen jo vuodesta 1978 lähtien. Yrityksen erikoisosaamisalueena on lasi- ja alumiinirakentaminen. www.lumon.fi.