shoppinggalleria.se

Modevisning hos M-Sign på Östra Eriksbergsgatan 2 i Göteborg

Pressmeddelande   •  Okt 03, 2011 13:03 CEST

Modebutiken M-Sign Fashion på Östra Eriksbergsgatan 2 i Göteborg visar sin höstkollektion nu på torsdag klockan 1830.

Senaste nytt visas från bl a Odd Molly, Branting, Chill Norway, Ester Elenora, European Culture, Jascha, Ilse Jacobsen, Lauren Vidal, Summun m fl.

”Vi hjälper gärna våra kunder att styla hela outfits”, säger butiksägaren Marinella Johansson.

M-Sign visar också sin höstkollektion på www.shoppinggalleria.se

Modevisningen är fullbokad. Media och press är välkomna att kontakta Marinella Johansson på telefon 031-232141

Kontaktuppgifter: M-Sign Fashion, Ägare: Marinella Johansson, Butiksadress: Östra Eriksbergsgatan 2, 417 63 Göteborg, Butikstelefon: 031-232141, Shoppinggalleria Kundservice: 031-3504401

www.shoppinggalleria.se är en shoppinggalleria på nätet där flera fysiska butiker har sin webshop tillsammans med andra kvalitétsbutikers webshoppar. Kunden kan i samma köptransaktion handla i flera butiker samtidigt och välja kortköp med Visa/Mastercard, Paypal eller fakturaköp och avbetalning med Klarna. En kassa för olika butiksköp samtidigt gör det enklare för kunden att shoppa bekvämt.