Internetmöbler.se

Möbler, Belysning & Inredning på nätet!

Pressmeddelande   •   Nov 19, 2010 10:43 CET

Möbler, Belysning & Inredning på nätet, alltid utan mellanhänder. Så lyder konceptet för e-handelssatsningen Internetmobler.se. Genom Sveriges vassaste kundservice, ett brett utbud av möbler, belysning och inredning, samt en enkel och trygg e-handel, tänker Internetmobler.se ta inredningsmarknaden med storm.

Internetmobler.se startades utav inredningsentusiasterna Anni Påhlman & Björn Spenger. Med kontoret stationerat i Solna utanför Stockholm driver de en av Sveriges snabbast växande e-handelssatsningar. Sedan lanseringen under juni månad 2010 har företaget Internetmöbler Nordic AB redan efter två månader online drivits med lönsamhet. Idag ökar utbudet dagligen och allt fler möbelleverantörer väljer att ansluta sig till Internetmobler.se.

”Vår målsättning är att Internetmobler.se skall vara den självklara platsen för Dig när Du handlar möbler, belysning och inredning på nätet”, nämner Anni.

Gå in och kika på www.internetmobler.se om du vill läsa mer.

Internetmobler.se säljer möbler, belysning & inredning på nätet, alltid utan mellanhänder.