Möteskonsulterna

Mötesbranschen.se visar hög trafik från start. Branschen har välkomnat satsningen och åtskilliga samtal kring samarbeten inleds.

Pressmeddelande   •   Sep 02, 2014 12:49 CEST

Första månaden har passerat för nystartade Möteskonsulterna i Stockholm och responsen har varit över förväntan. Mötesbranschen.se är företagets tidigaste engagemang. Webbplatsen är en plattform där branschorienterade artiklar publiceras och synliggörs. Intresset från anläggningar och bokare överträffar de tidigare kalkylerna för uppstarten.

- Vi har under första månaden kämpat för att lansera en webbplats som kan utgöra en resurs för alla inom professionella möten. Webbsidan har redan haft över 14 000 besökare och vi har blivit kontaktade av flera branschindivider för möten och samarbetsavtal. Det är roligt att vi kunnat få en bra start och flera överraskningar väntar, säger Jonas Brattgård och Anders Tibbling. Ägare till nyetablerade Möteskonsulterna i Stockholm.

Mötesbranschen är bara en av många satsningar och genom en bred satsning har man redan slagit sig fram och blivit Sveriges snabbast växande mediaföretag i mötessektorn.